در حالی که بایدن نمی خواهد از حضور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف دهد، برخی از دمکرات ها فشار را برای تغییر نظر او افزایش داده اند.

افزایش فشارها برای انصراف بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا / بودن یا نبودن؟ مسئله این است!

به گزارش قدس آنلاین، هر چه می گذرد و به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک می شود اختلافات میان دمکرات ها برای بودن یا نبودن بایدن در این رویداد سیاسی افزایش یافته است از یک سو برخی از دمکرات ها که تعدادشان به ۳۵ نفر می رسد معتقدند بایدن بایدن انصراف دهداما در مقابل برخی دیگر مخالف رفتن بایدن و حضور ترامپ هستند.

این اختلافات و فشارها از زمانی قوت گرفت که مناظره اول انتخاباتی میان بایدن و ترامپ برگزار شد و بایدن نتوانست به خوبی از پس این مناظره بربیاید.

چندی پیش باراک اوباما رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، چاک شومر رهبر سناتورهای دموکرات و نانسی پلوسی چهره شناخته شده دموکرات‌ ها در مجلس نمایندگان از بایدن می‌ خواهند از انتخابات انصراف دهد.

این در حالی است که یک منبع نزدیک به بایدن گفت: «آیا همه ما نمی‌ توانیم به خاطر بیاوریم افرادی که می‌ خواهند جو بایدن را بیرون کنند، همانهایی هستند که به معنای واقعی کلمه برای ما دونالد ترامپ را به ارمغان آوردند؟ اوباما، پلوسی و شومر در سال ۲۰۱۵، به نفع هیلاری کلینتون بایدن را کنار زدند. آنها آن زمان اشتباه کردند و اکنون هم اشتباه می‌کنند».

شبکه ان بی سی نیوز در گزارش خود از لحن تند منبع نزدیک به بایدن خطاب به رهبران ارشد حزب دموکرات ابراز شگفتی کرد.

این منبع افزود: «نتیجه همه اینها در سال ۲۰۱۶ چه شد؟ شاید باید از سال ۲۰۱۶ درس عبرت بگیریم. یکی از این درس‌ ها، همین نظرسنجی‌ های مزخرف است. می‌ توانید این موضوع را از کلینتون بپرسید. شاید جو بایدن بیشتر از اوباما، پلوسی و شومر با مردم واقعی آمریکا در ارتباط باشد».

این در حالی است که چندی قبل تارنمای هیل نوشت: نظرسنجی جدید روزنامه تایمز و تارنمای «سِی ۲۴» (SAY۲۴) نشان داد بایدن در ایالت های مهمی همچون آریزونا، جورجیا، میشیگان، نوادا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا و ویسکانسین از ترامپ عقب افتاده است.

بر اساس این نظرسنجی، در میشگان و پنسیلوانیا رقابت بایدن و ترامپ تنگاتنگ است. ترامپ در میشیگان ۴۲ درصد و بایدن ۴۰ درصد آرا را کسب کرد.

در پنسیلوانیا، رئیس جمهوری سابق آمریکا (ترامپ) با کسب ۴۳ درصد آرا از بایدن رئیس جمهوری فعلی با ۴۰ درصد آرا جلو افتاد.

ترامپ در سه ایالت کلیدی کارولینای شمالی، جورجیا و نوادا با ۴ نقطه اختلاف از بایدن پیشی گرفت. وی توانست

با کسب ۴۴ درصد حمایت در کارولینای شمالی و جورجیا از بایدن با ۴۰ درصد آرا در این دو ایالت جلو بیفتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.